Porträtt på Vosje


Olympus C740UZ, F/3.2, 1/650 sek, ISO-64, brännvidd 43 mm, WB-auto, exp auto

Kommentarer
Postat av: FotoJohansson -I en hobbyfotografs objektiv

Gud så fin bild!

Din blogg hamnar som bokmärke :)



Tack så jätte mycket, kommentarerna är guldvärda! Känner sig rättså värdelös ibland inne på nikonformet. även som kommentererna hjälper så otroligt mycket. Har ju faktiskt bara fotat i 3 månader ^^,



Tack så väldigt mycket.



2009-11-15 @ 17:16:15
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: Elmertoftfoto

FotoJohansson Vad kul att du gillar bilden på Vosje. Den är faktiskt ett av mina bättre hundporträtt tagen med en gammal Olympus. Gillar din blogg och dina bilder så jag lär nog besöka den ofta och kommentera. Hoppas du gör detsamma här. Fast jag är lite dålig på att uppdatera. Beror kanske på att jag inte tar så många bra bilder. ;)

2009-11-16 @ 11:38:41
URL: http://elmertoftfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback