Luma spanar från A


D60, 55-200 mm, ISO-250, brännvidd 200 mm, F/5.6, 1/125 sek, Exp A, WB-auto

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad fin den är! :)

2009-11-07 @ 10:52:43
URL: http://idaaemilsson.blogg.se/
Postat av: FotoJohansson -I en hobbyfotografs objektiv

Jo, skuggan, jag har ingen som helst aning om vad det kan vara. Möjligtvis ljuset eftersom jag bara har två lampor, så måste ju ljuset ha gjort någon sorts skugga satsar jag på.



Shit, fina ord jag får av dig! :)



Allting beror ju på hur man ser det. Gick ju fotografisk bild A i gymnasiet. Fick lite teorestiskt där. Sen fotat med kompaktkamera vilket abosulut inte är samma sak. till i Augusti då jag köpte min första RIKTIGA kamera :)



Har du ett företag/studio?



Btw, hade en katt som hette Kiwi, rätt kul och se att fler har det namnet på sina djur. Underbara vovsingar! :) Gillar färgerna i den här bilden!

2009-11-16 @ 09:45:05
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: Elmertoftfoto

Ida Tack!

FotoJohansson Så kan det förstås vara. Tipsade om motljusskyddet eftersom vissa glömmer att ta bort det. Då kan det bli liknande skuggor. Jag har anmält mig till två kurser på Högskolan i Jönköping; Bildbehandling och fotografering - visuell kommunikation. Båda är på 7.5 högskolapoäng. Det ska bli kul. Kul att du gillar bilden på Luma. Önskar att jag kunde klona bort kraftledningen i bakgrunden. Å andra sidan ska man inte överarbeta bilderna man tar.

2009-11-16 @ 11:36:07
URL: http://elmertoftfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback