Porträtt på Hippie


D90, F/5.3, 1/200sek, ISO-640, b-vidd 70mm, ExK. -0,7, WB-cloudy, ExP-A

Hippie är min nya hund och jag har stora förväntningar på henne. Liksom Luma är Hippie väldigt svår att fota då hon inte gärna sitter stilla. Hippie älskar att jobba och det är full fart vad vi än erbjuder henne. Hon är också mycket kärleksfull och älskar att pussas och gosa över huvud taget. Hur jag än försökte var det omöjligt att få ögonkontakt med henne vid detta fototillfälle. Därför lägger jag upp den bild jag är mest nöjd med. Detta är så typiskt Hippie - hon missar inget.

Kommentarer
Postat av: Ellinor Gunnarsson

Hej,väldigt fina bilder,kolla in på sorvallas.se å kolla peter sunessons bilder,god jul på er alla

2009-12-16 @ 09:55:05
Postat av: elmertoftfoto

Svarar Ellinor Tack för tipset och god jul till er alla.

2009-12-16 @ 11:26:27
URL: http://elmertoftfoto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hon är såååå fiiin!

Vad ska de bli av dessa superhundar?? :D

2009-12-16 @ 21:36:15
URL: http://www.dreamteams.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback